och Toppgrund fisket dåligt. Men jag och Ib fick en fin dag på sjön.
tisdag 4 december 2007
lördag 1 december 2007
Älgjakten 1/12
Nu är älgjakten klar för i år
det blev en kviga.
Så nu blir det bara fiske
vinter och vår.
det blev en kviga.
Så nu blir det bara fiske
vinter och vår.
söndag 25 november 2007
fredag 23 november 2007
Gullmarn 23/11
Jag och Bertil var ute på gullmarn 23/11
försökte häckla sill
men det dålig med sill runt Skredsvik och lilla Bornö.
Friska vindar och snöblandat.
försökte häckla sill
men det dålig med sill runt Skredsvik och lilla Bornö.
Friska vindar och snöblandat.
torsdag 22 november 2007
Vänern 20/11
Jag och Ib körde en heldag 20/11
ner till mittledarn där låg det flytgarn
så vi gick nordost över upp till
megrund.
Där fick vi en gädda på 7,5kg
2st laxar under måttet.
Det var en bra dag på sjön.
ner till mittledarn där låg det flytgarn
så vi gick nordost över upp till
megrund.
Där fick vi en gädda på 7,5kg
2st laxar under måttet.
Det var en bra dag på sjön.
onsdag 21 november 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)